درباره ما/About Us
۱۳۹۷-۱۲-۰۶

درباره ما

 

معرفی

شرکت حکیم رایانه دنا در سال 1394 تاسیس و راه اندازی شد که در ساختمان فناوری شرکت شهرک های صنعتی به عنوان مشاور نرم افزاری حوزه صنعت، مستقر و دفتر مرکزی شرکت نیز در پارک علم و فناوری استان به عنوان یک شرکت فناور پذیرش و مستقر شده است.

تخصص اصلی ما ارائه راهکارهای نوین و هوشمند مدیریتی در قالب سامانه های نرم افزاری می باشد که با اتکا به توان جوانان استان و حمایت مسئولان استانی توانسته ایم چندین محصول مختلف را تولید و روانه بازار کنیم.

چشم انداز

سامانه هوشمند مدیریت انرژِی (iEMS)

  • طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به اقتصاد مقاومتی و حساسیت موضوع پدافند غیرعامل و انرژی ما نیز با خود عهد بسته ایم که تا سال 1404 این سامانه نه تنها در استان بلکه در سطح کشور مطرح و اجرایی شود.
  • با حمایت مسئولان استانی و تکیه بر دانش بومی میتوانیم برای اولین بار در تاریخ استان این فناوری را در سطح ملی مطرح و جایگاه گمشده ی استان خود در زمینه فناوری را ارتقا دهیم.

سوابق کاری

1-   سامانه درمان هوشمند

2-   اتوماسیون اداری دنا

3-   نرم افزار مدیریت باشگاه های ورزشی

4-   نرم افزار مدیریت آژانس

5-   سامانه نوبت دهی کلینیک

6-    نرم افزار مدیریت کسب و کار

7-   سامانه هوشمند مدیریت انرژی  (در حال تولید)

8-   سامانه هوشمند مدیریت بحران(در حال تولید)

9-   اپلیکیشن اندروید بی شاپ (سوپرمارکت آنلاین)

 

اشتغالزایی و درآمد

در مجموع 5 نفر در شرکت حکیم رایانه دنا به صورت تمام وقت و پاره وقت (پروژه ای) مشغول به کار هستند که با توجه به چشم انداز در صدد تشکیل تیمی بزرگ از مهندسین بومی استان هستیم.

در مجموع در 2.5 سال فعالیت 100 میلیون تومان درآمد برای شرکت کسب شده که با توجه به چشم انداز و سامانه هوشمند مدیریت انرژی این میزان افزایش چشم گیری خواهد داشت.